środa, 16 grudnia 2015

Prezenty dla host rodzinki ;)

Chciałam kupić coś z czego każdy będzie zadowolony, nie wiem czy udało mi się wpasować w gusta mojej przyszłej, amerykańskiej host rodziny ;)
Dla dzieci chciałam kupić coś, co oczywiście nie wrzucą od razu do kąta, bo zdarza się i tak. Chciałabym im zająć czas na jakiś czas, chociaż dwie godzinki ;)) Coś kreatywnego.
Zdecydowałam się na drewniany samochód do złożenia (40cześci około) oraz do pomalowania. To będzie prezent dla starszego host dziecka 10lat :-)

Dla młodszego (6lat) wybrałam Puzzle z Polską, wahałam się nad nimi oraz nad klockami magnetycznymi, klocki magnetyczne, to też super zabawa, ale obawiałam się, że wezmę zestaw z małą ilością klocków i dziecko będzie czuło niedosyt, a z drugiej strony nie chciało mi się ich wiele ciągać, wiadomo.. miejsca w walizce jest o wiele, wiele.. za mało ;)

Oczywiście dla dzieci też namiastka polskich słodyczy, w tym kinder jajko, bo jak wszyscy wiedzą, jest one zakazane w USA i podobno pożądane przez dzieciaki ;)
Host Mama ;) Dla mojej hostki wybrałam dość fajne, delikatne srebrne kolczyki z W. Kruka, Mają one ładne prezentowe pudełko oraz torebeczkę. Polska firma, wiem, że hostka lubi srebrną biżuterię (podpatrzyłam na skype) mam nadzieję, że założy je chociaż raz ;)
Host Tata ;) Zestaw polskich wódek miniaturek z polskiego, krakowskiego Kredensu 3x100ml, polowałam na miniaturki Chopena, ale nie było łatwo znaleźć ich stacjonarnie ;)



Host Dziadki oraz LCC ;) Dla nich wybrałam po zestawie : polskie krówki + miniaturka Soplicy, dla dziadków orzechowa, dla LCC truskawkowa, taki mały polski akcent.
Ciekawostka, na krówkach WAWEL(widocznych na zdjęciu) Z tyłu opakowania pisze : przeznaczone dla USA ;D Więc niech się dzieje, tak jak napisane!;) 


Mam cichą nadzieję, że prezenty choć troszkę przypadną do gustu ;) Nie łatwo jest wybrać coś dla ludzi których praktycznie się nie zna :-) Co wy myślicie o tych prezentach, jakie są wasze pomysły?;)


7 komentarzy:

  1. Prezenty są super! taki polski akcent, fajnie dobrałaś te prezenty:) Na pewno im się spodobają:) Teraz tylko nic, pakować się i 27 Grudnia do USA! Przygoda czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne i Ty też, czuję, ze niedługo i spotkamy się po drugiej stronie globu! ;)

      Usuń
  2. gdzie kupiłaś te puzzle? świetne sa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro, wpisz Castorland puzzle Polska :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. świetne, szczególnie kolczyki bardzo mi się podobają. iii nie wiem czy nie podpatrzę puzzli! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochalam sie w tych kolczykach !!
    moja mamuska zbiera te wodki krakowki kredens :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem w 100% pewna, ale słyszałam, że kinder jajka nie można wwozić do Usa.

    OdpowiedzUsuń