piątek, 25 grudnia 2015

Podsumowanie matchy & Wylot już w niedzielę! :)


Witajcie :) Dziś chciałabym wam pokazać jakie rodzinki przez ten cały czas były zainteresowane moim profilem. Osobiście uważam, że więcej rodzin szukających Au Pairs jest w letnich miesiącach czerwiec/ lipiec/sierpień. W czerwcu w ciągu około dwóch tygodni miałam 10 matchy na sierpień, ale niestety musiałam zmienić termin wylotu na od listopada, wtedy było mniej rodzinek, z czego większość mi się nie podobała. Rozmawiałam ze wszystkimi rodzinami, które chciały rozmawiać, nie pamiętam ile miałam skypów, może około 20-30, z niektórymi rodzinami więcej niż raz, a z niektórymi wcale nie rozmawiałam, bo weszli i zeszli z profilu, albo w między czasie napisali że już się zmatchowali?

Rodzina Marzeń? Ciepły stan, niestety.. rodzin z ciepłych rodzin miałam tak mało, jak na lekarstwo. Teraz będę żyć w klimacie morskim?;) Nie ma super zim, ani super lat, jak mi się będzie tam mieszkało? Na pewno dam znać. Plusem może być to, że przy mojej wyspie mogę spotkać delfiny, a przy innych nawet orki. Na sąsiednich, dalszych wyspach był kręcony film "Uwolnić orkę", zawsze to coś "egzotycznego" :) 

MARYLAND                     5
NEW JERSEY           4    
NEW YORK              3
VIRGINIA                3
MASSACHUSETTS  3
CALIFORNIA           2 
MICHIGAN               2
ILLINOIS                 2
OHIO                        1  
FLORYDA                 1
GEORGIA                 1
CONNECTICUT        1
WASHINGTON D.C. 1
WASHINGTON        1
razem 30
Podsumowanie rodzinek Stanami, które się do mnie zgłaszały :-)

U każdego może być inaczej, W APIA na pewno jest dużo rodzinek z ciepłych stanów, gdzie lato jest całym rokiem, a może tak mi się spodoba i zrobię Extansion, i wtedy będę czekac już na ciepły stan, a może wrócę szybciej. Wiem, że wszystko się może zdarzyć :)
Za dwa dni o tej porze będę już w Nowym Jorku ;) Więc.. Życzcie mi powodzenia :)

Następny post już pewnie z USA jak ogarnę sobie tam komputer :-)

Źródło Internet - Chyba takim samolotem, dwa razy w niedzielę będę wzbijać się w powietrze:)


Mam nadzieję, że spędzacie cudowne święta w każdym zakątku świata :)
Buziaki :)

3 komentarze:

  1. ściskam mocno, życzę powodzenia i bezpiecznego lotu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia i uwazaj na siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basia życzę Ci z całego serca powodzenia i żeby było wszystko dobrze! Rodzina na pewno będzie super! Lot już jutro! :) w końcu spełniasz marzenia! <3

    P.S Uważaj tam na siebie!

    OdpowiedzUsuń