sobota, 5 grudnia 2015

~ Match 30 ~

City, State: Winchester, MASSACHUSETTS 
Gender and Age of Children: Female-2, Female-5 
Pets: None


Rodzinka z listu oraz ze zdjęć wyglądała na naprawdę fajną. Umówiłam się z hostka na skype, ale godzinę przed rozmową z nią miałam potwierdzony PM, więc odmówiłam Jej mówiąc o mojej koleżance z agencji, podając jej numer ID powiedziała, że na pewno się do niej odezwie, lecz tego nie zrobiła. Potrzebowali Au pair na koniec grudnia lub początek stycznia. Oferowali samochód, dziewczynki w ciągu dnia chodziły do przedszkola pięć dni w tygodniu. Gdyby nie mój PM pewnie chciałabym poznać ich bliżej. Niedaleko Bostonu (8mil?) 

Trochę nie po kolei? Match 29 będzie ostatnim opisanym matchem ;)

C.D.N. :))

5 komentarzy:

  1. Czuję, że match #29 to PM <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak;) Opiszę za parę dni jak już dostanę wizę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Opisuj! Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy matchu nr 29:-) i zapraszamy zo udzialu w konkursie na Najlepszy Au pair blog2016! Twój blog zapowiada sie b. ciekawie:-) zgłoszenia i regulamin konkursu znajdziesz tu: https://www.prowork.com.pl/regulamin-najlepszy-aupair-blog-2016_215_12_pl.html

    OdpowiedzUsuń