czwartek, 10 grudnia 2015

~ Mój Perfect Match ~29~

City, State: Bainbridge Island, WASHINGTON 
Gender and Age of Children: Male-10, Male-6 
Pets: Cat,




Dwóch chłopców 6 & 10 lat, 
Praca od 6:30 do 8:30 A.M, następnie parę godzin po szkole,
Grafik rozpisany na 37,5 godziny (4 godziny po południu w niedziele, ale jak powiedzieli hości to nie zawsze)
Cały czas będę mieszkać na wyspie, pół tygodnia z hostem, drugie pół tygodnia z hostką ;-)
Obecnie raz na parę dni wymieniam się z hostami mailami ;-)
Po drugim skypie nastąpił u nas Perfect Match,
Są tak samo excited jak ja ;)
Będę ich pierwszą AuPair, dotychczas mieli nianię, którą widziałam raz na skypie.
Dzieci młodszy spokojny, starszy może bardziej szalony, ale pozytywnie ;)
Lokalizacja?! Pasuje mi, statkiem pół godziny do Seattle, statek kosztuje 5-6$ drożej jeśli wezmę ze sobą samochód. Będę mieszkała na ulicy : Wschódsłońca, jak wspomnieli w liście, podobno nazwa nigdy nie zawodzi ;) 
Około 100km ode mnie znajduje się Park narodowy Olympic ;) Czy to będzie mój wiosenny trip?;D
Samochód? Jest do mojej dyspozycji, jak i do dzieci, tak samo jak i prywatnie ;)
Pokój.. Zazwyczaj w piwnicy, udało mi się na parterze nieopodal salonu ;)
Lokalna LCC - wydaje się fajna, dostałam już od Niej dwa maile, jeden ze spisem Aupairek na wyspie (22 osobistości) z czego 90% to Niemki ;)
Wylot: To już niedługo, zostało.. 17dni! Szok ;)
Z Warszawy lecę jeszcze z dwiema Polkami, nie będzie źle, czeka nas przesiadka w Berlinie ;)
Loty z Apia zazwyczaj są w poniedziałki i bez przesiadek, a mój w niedzielę, pewnie z racji Świąt i Nowego Roku, wcisnęli tak te szkolenie ;-)
Więc.. Nowy Rok spędzę na wyspie, jeszcze nie wiem co i jak ;) Dziś zapytam hostów, jakie mają plany Sylwestrowe :)
Czeka mnie teraz zakup prezentów, mam tylko dla hostki prezent, myślę jeszcze nad jakimś drobiazgiem dla LL i dziadków, którzy mieszkają w okolicy, co myślicie o tym? Jeśli macie jakieś fajne i kreatywne pomysły na prezenty dla chłopców, dajcie koniecznie znać ;))





9 komentarzy:

  1. Basiulka wiedziałam, że znajdziesz swój PM!! <3
    Trzymam mocno kciuki za Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Ja wylatuję dopiero pod koniec lutego, a już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo , lecisz z Ewelina !
    gratuluje PM ! oby bylo tak perfect po przyjezdzie ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lecę z Eweliną, Świat AuPair-ek wydaje się mały ;)

      Usuń