sobota, 28 listopada 2015

Match 27

City, State: Takoma Park, MARYLAND 
Gender and Age of Children: Male-12, Female-8 
Pets: Other Animals


(Źródło google )

Rodzice nauczyciele, pokój standardowo w piwnicy, standard, czyli zazwyczaj, czasami jest inaczej :-) Mieli.. dwie żaby w salonie w akwarium, dzieci na zdjęciach wyglądały na fajne, praca polegała by na jeżdżeniu autem z dziećmi. praca w kuchni ograniczałaby się do robienia śniadania i lunchów na wynos, obiady robią zazwyczaj hości, chyba żeby ich nie było. Samochód do dyspozycji w jakimś określonym dystansie (nie podała w jakim ) dodała, że samochód ma podczepiony GPS i zawsze by wiedzieli gdzie jestem ;)
Rodzinka nie napisała pierwsze emaila, jak to się rzadko zdarza, napisałam pierwsza, dziękując za zainteresowanie, że podoba mi się ich list oraz zdjęcia oraz zapytałam kiedy potrzebują Aupair i czy chcą porozmawiać na skypie. W odpowiedzi dostałam.. 14 pytań. Jak nigdy, hostka napisała że ten tydzień mają bardzo zajęty, że przyjeżdża do niej dużo osób z rodziny, między innymi z NYC, gdyż był Thanksgiving. Nie miałam czasu odpowiedzieć jej na te pytania, więc pod wieczór następnego dnia napisała, że nie chciała, żebym się przestraszyła tych pytań i jak chcę możemy je omówić na skypie. Ja szybko następnego dnia z rana jej odpisałam  odpowiadając na wszystkie pytania i zadając swoich 20. Szybko tez na nie odpowiedziała. Potrzebowali AuPair na 7 marca.. Wydawali się fajni. Miałam z nimi rozmawiać w przyszłym tygodniu, lecz już wiem, że to nie nastąpi.. gdyż na moim profilu widnieje Perfect Match. System automatycznie ich zrzucił :-)

C.D.N

4 komentarze: