sobota, 7 listopada 2015

Match 20.

City, State: Riverside, ILLINOIS 
Gender and Age of Children: Male-9, Male-7, Female-5 
Pets: Cats, Dogs,




Przedmieścia Chicago, jeden z moich najlepszych matchy, dzieci w fajnym wieku, hostka super, pokój na pietrze, łazienka dzielona z dziećmi. Host miał swój biznes, hostka co drugi tydzień cztery dni spędzała w Filadelfii, gdzie planowała przeprowadzić się całą rodziną na wiosnę (wraz z AuPair) Samochód do dyspozycji. 
Skype 1 - Rozmowa z hostką, która akurat była w starbucksie, pozytywne wrażenia, taka żywiołowa, wesoła kobieta Amerykanka.. Czułam, że to jest to.
Skype 2 - Poznanie dzieci, chłopcy byli trochę wstydliwi, dziewczynka super, o wszystkim opowiadała, no.. polubiłam ich.
Skype 3 - Rozmowa z ich AuPair, była potwierdzeniem tego, że naprawdę chcę do nich jechać.

Na prawdę myślałam, że mnie polubili i to będzie mój PM, wszystko wydawało się proste i idealne. Kolejnego dnia zapytałam hostki jak idą poszukiwania Aupair i odpisała, że bardzo fajnie było mnie poznać, ale ostatecznie zmatchowali się z inną dziewczyną i że ja na pewno znajdę super rodzinkę. Standard.

Byłam zaskoczona, ale to znak, że gdzieś indziej czeka na mnie coś innego..  ;-)

1 komentarz: