niedziela, 8 listopada 2015

Match 21

City, State: Somerset, NEW JERSEY 
Gender and Age of Children: Female-4, Female-2, Female-8 
Pets: Other Animals


Szybki Match rodzina po liście średnio mi pasowała, pracująca hostka, wysoko postawiony dyrektor w dość znanej, światowej firmie, Jej mąż parę lat temu zrezygnował z kariery zawodowej na rzecz wychowywania dzieci. Aktualnie zajmuje się dziećmi. Najstarsza córka miała chorobę psychiczną, co mnie bardzo zniechęciło i mąż w domu. 
Podobno mieli wcześniej jakąś AuPair z Ameryki Południowej, która została na studiach i teraz nie ma czasu by pracować dla nich.
Hostka napisała do mnie że chce rozmawiać, jak to zwykle bywa, jak zwykle odpisałam, że oczywiście chcę z nią porozmawiać. Nigdy nikogo nie skreślam, zawsze chcę porozmawiać, a pozatym to dobre lekcje z żywym native speakerem, darmowe hihi;)
Po czym odpisała po dwóch dniach, że zmatchowała się z kimś innym, no.. świetnie ;-)

Jestem coraz bliżej opisania PM.. który może już jest... Do opisania jeszcze pare zaległych matchy więc cierpliwości!;)

2 komentarze: