poniedziałek, 16 listopada 2015

Match 23

City, State: Riverside, CONNECTICUT 
Gender and Age of Children: Female-8, Male-5, Female-2 
Pets: None



Rodzinka fajna, ale nie czułam tego, prawie godzinka do NYC, plus, więc lokalizacja fajna. Samochód do dyspozycji do 20 mil, ale preferują aby AuPair chodziła a nie jeździła, praca zawsze zaczyna się o 8:15 do około 17,18. Czasami też pomoc w sobotę. Mają Aupair ze Słowacji, hostka poukładana kobieta. Pokój w piwnicy.
Pierwszy skype - 30 minut monologu z Jej strony, 
Drugi skype - Tu już było inaczej, dostałam pytania odnośnie różnych sytuacji co do dzieci, co bym zrobiła gdyby (...)
Te dwa skype były w odstępie czasu półtora tygodnia, 
Po drugim skypie wysłałam pytanie jak idą jej rozmowy z dziewczynami, po czym odpisała, że w tym punkcie (at this point) nie są zainteresowani matchem ze mną, może potrzebowała więcej rozmów. Chociaż i tak miałam wrażenie, że źle bym się tam czuła.

_________________________________________________
Tymczasem.. Męczy mnie już to chciałam wyjechać w listopadzie, a na dzień dzisiejszy to niemożliwe, mój wyjazd to jeden wielki znak zapytania.. C.D.N.

2 komentarze:

  1. lepiej trochę poczekać i trafić na wielkie WOW niż brać pierwszą lepszą okazje i potem się rozczarować nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie listopad to styczeń! :)

    OdpowiedzUsuń