sobota, 21 listopada 2015

Match 24

City, State: Commerce, MICHIGAN 
Gender and Age of Children: Female-15, Male-8, Female-4 
Pets: Cats, Other Animals



Godzina od Detroit, uważam, że miasto Detroit może być ciekawe na swój sposób, oraz nocą też bardziej niebezpieczne niż prawie każde inne w USA. Można powiedzieć, że w pewnym sensie uważam że te miasto mogłoby być dla mnie naprawdę ciekawe,.. ale myśl mieszkania w okolicy tego miasta przez rok mnie nie zachęca.

Hości na codzień pracują w Detroit, od poniedziałku do piątku. Młodsza dziewczynka chodzi trzy razy w tygodniu do przedszkola, dla starszych trzeba by było być driverem oraz sprawdzać ich prace domowe z matematyki. Sami w swoim liście piszą że poszukują osoby która będzie House Menager(robić wszystko w domu?!), o czym hostka wspomniała też na rozmowie skype. Zajmowanie królikami też wchodziło w grę, nie posiadała cleaning lady, co jest dla mnie minusem.

Umówiłam się z hostką na rozmowę o godzinie 2 w nocy czasu polskiego. Dla mnie akurat to nie było późno, gdyż chodzę późno spać. Rozmowa trwała może z 12 minut, co chwile hostka musiała wyjść, co chwilę ktoś do niej przychodził, w międzyczasie było przyjęcie z okazji urodzin Jej syna. Kobieta nie zdawała sobie sprawy najprawdopodobniej która godzina jest w Polsce. 
Czułabym się tam jak pracownik w klatce, domyślam się że i ogrodnik i sprzątacz, Mają AuPair od dwóch miesięcy, bo byli w rematchu, ta też się  z nimi nie dogaduje i dlatego od stycznia chcą kogoś nowego...

Nie wysłałam jej żadnych pytań po rozmowie, uznałam że to i tak nie dla mnie, dziwne to było jakieś i chaotyczne jak dla mnie..

Następnego dnia match zszedł mi z profilu automatycznie.. ponieważ ukazał się mój PM,
Który jak się okazało i tak nie był moim Perfect Matchem.

C.D.N

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka lokalizacja Cię najbardziej interesuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej chciałabym ciepły stan i przeżyć chwilę bez zimy.. ;-) A jak nie ciepły stan to chociaż jakieś większe miasto, żeby nudno nie było ;-) Ty też poszukujesz swojej Host family?

      Usuń
  3. Za niedługo będzie prawdziwy PM! <3 Czekamy dalej! :)

    OdpowiedzUsuń