czwartek, 11 czerwca 2015

Matche 1,2,3,4,5,

Pierwsza Matche ;) 
Przez 7 dni od otwarcia aplikacji wpłynęło mi 5 rodzinek. Na początku obawiałam się że nikt mnie nie zechce, mimo średnio fajnych zdjęć oraz filmiku zrobionego na szybko, jednak ktoś się zainteresował.. ;)

1. Princeton NJ
Chłopcy 10,14
Jestem po rozmowie, starsze małżeństwo wydaje się 50+, starszy chlopiec ma autyzm, na skypie wszyscy wydawali się być mili, najwięcej rozmawiałam z hostką. Nie wiem czy bym się tam odnalazła. Na obiady proste dania typu pizza, codziennie Fast Food, to co zrozumiałam na pytanie zadane przeze mnie "kto gotuje w domu". Hmmmm To nie było by dla mnie dobre, 
Ogólnie umówiliśmy się na rozmowę jeszcze, ale już wiem że to nie dla mnie, 
2. Richmond Hill, Georgia,
Dziewczynki 3,7
Ten match u mnie rokuje, 
Będę z nimi rozmawiać, chcą od października Au Pair, mieli dwie już, dziewczynki na zdjęciach wydają się być takie grzeczne i miłe ;)
3. Tewskbury, Massachusetts
Chłopcy 6,8,11
Odmówiłam mailowo, nie wiem czy bym podołała.
4. Bloomfields Hill, Michigan
Dziewczynka 3, Chłopcy 9,11,14,
Tutaj również odmówiłam mailowo, tymbardziej jedno z dzieci ma ADHD, mimo że list był super miły, rodzinny, ale to jednak nie to, i klimat zimny..
5. Bridgewater, NJ (Match sprzed 15 minut)
Dziewczynki 6,10,13
Będę z nimi rozmawiać :-)

U mnie niestety szybko wszystko się zmienia, niestety promotor nie dopuścił mojej pracy i czeka mnie wrzesień, czego bardzo nie chciałam, myśląc że PM będzie już w sierpniu wylot, więc najwcześniejszy wylot to październik - listopad, Z jednej strony to dobrze, gdyż będzie więcej czasu na znalezienie PM, może California, Floryda, Georgia, stan w którym będzie mi ciepło i równie fajna rodzinka,.. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz