wtorek, 23 czerwca 2015

Match 6 & 7

6. Leesburg Virginia
G-10,12,B-6
Rodzice hostki są Polakami, wymieniłam zaledwie dwa meile, nie umawiając się na skype, gdyż potrzebują AuPair od końca sierpnia - a ja niestety musiałam zmienić datę wylotu..
7. St Petersburg Floryda
G-9, B-11,13,
Odezwała się do mnie ich obecna AuPair z Polski, Lokalizacja wymarzona ;) Ale niestety potrzebują AuPair od polowy sierpnia, tak więc musiałam się pożegnać z latem całym rokiem.. Niestety.. Trzeba mieć nadzieję, że na pewno jeszcze znajdę swoją Perfect rodzinkę,


Plaża w St Petersburg, Floryda, Źródło Google

Na profilu zmieniłam datę wylotu od 25 października, niestety... A chciałabym już teraz zaraz, przede mną jeszcze długie wakacje w pracy, może jakieś wczasy w międzyczasie i oczekiwanie na odpowiedni czas oraz odpowiedni PM.
Czuję, że szybko nie będę miała żadnego PM, ale może się mylę, czas w tej kwestii jak i w wielu innych kwestiach jest najlepszym przyjacielem.
Wcześniej myślałam cały czas o Californi, Florydzie, ogólnie ciepłych Stanach, teraz uważam że rodzinka jest najważniejsza, oraz to co mają do zaoferowania (samochód?) Nie wyobrażam sobie np być bez samochodu, od 6 lat mam swoje autko i nie jestem zależna od nikogo,choć też mam taką świadomość że  tam może być różnie. Zależy mi na konkretach rodzin goszczących, żeby było tak jak mówią, żeby wszystko było idealnie zgrane, żebym wiedziała co zastaną po drugiej stronie oceanu. Rozczarowanie również biorę pod uwagę, bo wiadomo nie wszystko będzie piękne i kolorowe,
A teraz pozostaje czekać..

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze :) Ja szukam rodzinki 2 miesiące i miałam tylko 5 rodzin :( ale damy radę! :) Trzymam kciuki! :)

    www.paulaintheusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uszy do góry! Na każdego czeka PM. 25 październik to bardzo odległa data, rodziny dopiero będą się rejestrować do agencji. Musisz troszeczkę poczekać :) Na lokalizację się nie nastawiaj. Ja marzyłam o ciepełku a lecę do baaaardzo zimnego Chicago. Dodaję bloga do obserwowanych i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Główka do góry, jeszcze będzie taki PM , że nawet nie marzyłaś o takim !

    OdpowiedzUsuń