środa, 7 października 2015

Match 18.

City, State: Lexington, MASSACHUSETTS 
Gender and Age of Children: Female-5, Male-3 
Pets: Dogs,

Od samego początku czułam, że to nie jest to, po pierwsze lokalizacja, po drugie samotna matka, po trzecie pracuje w domu. Ale na bezrybiu i rak ryba, umówiłam się z Sarą na rozmowę, rozmawiałyśmy 40-50 minut. Wrażenia? Super, wydawała się taka fajna, miła, naturalna, żartowałyśmy jak koleżanki. Za kolejne trzy dni umówiłyśmy się znowu, abym poznała jej dzieci, no.. super, pokazywały mi kostiumy Halloweenowe, tabliczkę mnożenia, układ planet, no bardzo bardzo bystre i fajne dzieciaczki, takie sprawiały wrażenie, więc na plus :) Po rozmowie wysłałam Jej listę pytań na którą odpowiedziała dwa dni później, do maila dołączyła handbook family, odpisalam Jej za dwa kolejne dni, bo nie wiedziałam co robić, co myśleć, jednego dnia chciałam, drugiego dnia nie chciałam, biłam się z myślami. Zapytałam jak idą poszukiwania, i odpisała mi po kolejnych czterech dniach, że zmatchowała się z inną AuPair i życzy mi powodzenia, Ja Jej też życzyłam powodzenia z nową AuPair. :-)

Tymczasem dziś mijają dwa tygodnie od tego Matcha i cisza na profilu jak stąd do Los Angeles, czy w innych agencjach też taka cisza? hmm
Obrona magisterki zbliża się duzymi krokami, staram się uczyć, ale nie chce mi się ;) Na pewno będzie dobrze, mam dobre przeczucia.
W głowie mam jeszcze plan C, Anglia. Ale ja chcę U.S.A. ;-)
Pozdrawiam czytających ;-)


6 komentarzy:

  1. Znam to uczucie, gdy nie wiesz co robic! Kilka razy nie mogłam się zdecydować czy chcę jechac do tej wlasnie rodziny. Warto chyba jednak poczekać na kogoś, do kogo na prawdę będziesz chciała jechać!
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest okropne, niby się chce ale coś nie gra. Trzymam kciuki aby szybko pojawiła się kolejna rodzinka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczujesz to coś ;) nie ma się co spieszyć! Buziaki :*
    www.myimmemorialdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie Jagoda ma racje, mówiłam Ci to wiele razy :) nie przejmuj się i tym 19 także :P Trzymam kciuki za nas i za ten rok :D

    OdpowiedzUsuń