wtorek, 29 września 2015

Match 15,16, & 17

Match 15
City, State: San Rafael, CALIFORNIA 
Gender and Age of Children: Female-7, Female-5, Male-3 
Pets: None

Matka Polka, blisko do SF, rozmawiałam z hostką, poźniej po paru dniach z ich obecną AuPair a później zeszli mi z profilu, zależało mi na Californi, ale niekoniecznie na tej rodzinie, nie czułam, tego czegoś ogólnie, czułam ze to jest typowy casting i rozmowy z milionem dziewczyn :-)

Match 16
City, State: Bethesda, MARYLAND 
Gender and Age of Children: Male-5, Female-3 
Pets: Cats,

Niereligijni Żydzi, rozmawiałam z hostką na skype, po rozmowie zeszła mi z profilu. To dobrze. Nie dawali samochodu, pokój w piwnicy.  Byłabym ich pierwszą AuPair, hostka chciała wrócić do pracy po długiej przerwie.

Match 17
City, State: roslyn, NEW YORK 
Gender and Age of Children: Male-7, Male-7 
Pets: Dogs,

Rodzina widmo, wysłałam do nich dwa maila z odstępem parodniowym, na żadnego nie dostałam odpowiedzi.. a szkoda. Brak było jakichkolwiek informacji w profilu.(zdjecia&list)


Więc Casting trwa dalej... ;) Oddałam dziś całość mojej pracy mgr na uczelnie, obrona coraz bliżej.. i może wyjazd coraz bliżej. Obecnie mam na profilu match 18, trwają rozmowy, ;-) 
Dzwoniła dziś do mnie konsultantka z Apia, co mogłabym zmienić, zmienię (wydłużę) datę wylotu. Zaznaczę, że kąpałam małe dzieci (podobno rodziny na to przychylnie patrzą) i poprawię filmik w ciągu najbliższych dni, kawałek filmiku,.. początek..;)
Chciałabym wylecieć jeszcze w tym roku, czas pokaże co będzie dalej ;)

7 komentarzy:

  1. Nie patrz na miejsce! Chociaż sama bardzo chciałam Kalifornię, to jednak kontakt z rodziną jest najważniejszy, bo zwariujesz, szczególnie na początku, jak będziesz sama jak palec, a do tego rodzina kiepska ;) Trzymam kciuki (do 18 razy sztuka?) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas pokaże co to będzie;)) Czy match 18 czy inny;)) A miejsce wolałabym ciepłe.. południowe, niekoniecznie Californię ;D ;))

      Usuń
    2. Też tak chciałam.... a wylądowałam na przedmieściach DC :D Też jest ciekawie (i wcale nie tak zimno) ;)

      Usuń
  2. Trzymaj się, nie załamuj. W końcu znajdzie się ta właściwa rodzina. Trzymam za ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia zarówno w obronie jak i szukaniu tego perfect matchu! :) Lokalizacja jest ważna, ale nie najważniejsza. Musisz zaufać swojemu przeczuciu co do rodziny! Pozdrawiam z Colorado x

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak już mówiłam będzie dobrze! i lecimy jeszcze w tym roku :D Obrona tuż tuż , trzymam kciuki za rodzinkę i za obronę! <3

    OdpowiedzUsuń