piątek, 24 lipca 2015

Match 10 ;-)

 I nadeszła chwila na match number 10, nie, nie był to strzał w 10tkę ;-)





City, State: ALEXANDRIA, VIRGINIA 
Gender and Age of Children: Male-9, Male-7 
Pets: Cats, Dogs,
Host Rodzice : Prawniczka & Wicedyrektor xxxx Funduszy.



Dostałam od nich maila, po paru minutach od wiadomości że ktoś jest zainteresowany, mail był długi, bedąc w połowie poczułam że jest pisany specjalnie do mnie i nie jest to "kopiuj" "Wklej". Na swoim filmiku mam parę sekund jak jadę crossem i otóz owa rodzinka napisała, że jak nie mieli dziecy to byli motocyklistami, no więc na +, umówiłam się z nimi na skype za kolejne dwa dni.
O godzinie 13:59 dostałam zaproszenie do znajomych na facebooku, rozmowa zaczęła się idealnie o 14:00 lubię taką precyzję, tak się umawiamy to tak jest. ;=) Na ekranie komputera pokazała mi się hostka oraz host.
Padały pytania różne, jedne z których zapamiętałam to czy jak jeżdżę autem to piszę smsy - oczywiście nie;) Jakie potrawy będę mogła przyrządzać dzieciom, co zrobię jak dzieci nie będą chciały iść spać, itp. Host zadał tylko jedno pytanie - Co będę chciała zobaczyć w usa. :-)
Ja przygotowałam parę pytań o typowy dzień, o samochód, który był do dyspozycji w każdej chwili dla Au Pair ale musi się spowiadać gdzie, dokąd i dlaczego, czy pokój ma łazienkę tylko dla mnie -  miał ;))
Ogólnie miałam mieszane uczucia, bo rodzinka wydawała się całkiem fajna, poprawna dla programu AuPair, są w programie od lat 5-ciu, ale nie miałam na nią ciśnienia że muszę tam jechać.. Że to jest właśnie to.. I przyciągnęłam ich maila w którym zawarte było..
 że zdecydowali się wybrać inną AuPair, - uśmiechnęłam się na myśl - że to ja nie muszę odmawiać, (Tylko czekać na Californię! ;))

W chwili obecnej cisza na roomie, wiem, że więcej rodzinek będzie we wrześniu, dwa miesiące przed wylotem, ale.. chciałabym już ją mieć i mieć wszystko ogarnięte na perfect ;-))

Do następnyc Matchy, może do Perfect ;)) Oby ;)

Pozdrawiam wszystkie byłe, obecne i przyszłe AuPairki;))(Jeśli takowe czytają ;)



4 komentarze:

  1. Alexandria ponoć piękne miasto! :) Trzymam kciuki za PM!

    www.paulaintheusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to sie stało, ze obserwujesz mojego bloga a ja Twojego nie ?! już naprawiam ten błąd!! czekam na kolejne matche i z calego serca życze szybkiego PM!
    Buźka kochana :*
    www.myimmemorialdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto czekać na rodzinę, do ktorej na prawdę będziesz chciała jechać! Trzymam kciuki za PM , powodzenia ! :D

    OdpowiedzUsuń